petak, 29. studenoga 2013.

                        Evo moje prve sovice kao privjesak za ključ.Pošto mi ova nije bila dovoljno mala 
                         napravila sam još manju . Dok nisam postigla ono što sam htjela nisam odustala. 
Kad sam prvi put  to vidjela morala sam pokušati i ja.

    Sviđaju mi se sve četri svaka je posebna na svoj način . Ona najmanja je za mojeg sina , a ove ostale tri je posvojila moja čerka . Najdraže mi je kad svojim rukama i malim stvarima možete usrećiti najmilije...
              
                                            
                          
                                          
                                        
                                              
                                                                
                                                   
                                                           
                                                       
                                               

Nema komentara:

Objavi komentar